Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /usr/home/papison/domains/gotuj-z-evi.pl/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600 Warning: Declaration of SimpleRandomPostsWidget::update($new_instance) should be compatible with WP_Widget::update($new_instance, $old_instance) in /usr/home/papison/domains/gotuj-z-evi.pl/public_html/wp-content/plugins/simple-random-posts-widget/simple-random-posts-widget.php on line 0 Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /usr/home/papison/domains/gotuj-z-evi.pl/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600 Cukinia podsmażana z czosnkiem - Warzywa - cukinie czosnek olej z oliwek świeża pietruszka - Gotuj z Evi Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /usr/home/papison/domains/gotuj-z-evi.pl/public_html/wp-includes/plugin.php on line 600
Strona główna » Warzywa » Cukinia podsmażana z czosnkiem

Cukinia podsmażana z czosnkiem

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Print Friendly, PDF & Email

Zucchine trifolate” to smaczny, mało kaloryczny i  prosty w wykonaniu, warzywny dodatek do ryb i mięsa.

 

 

Składniki:

    • 800 g niewielkich cukinii
    • 4 łyżki oleju z oliwek
    • 1-2 ząbków czosnku
    • 2 łyżki drobno posiekanej świeżej pietruszki
    • sól, pieprz

 

Sposób przygotowania:

Myjemy i odcinamy końce cukinii. Osuszone cukinie kroimy na niezbyt cienkie plasterki (około 3,4  mm).

Na rozgrzanym oleju podsmażamy czosnek (zgnieciony lub pokrojony na większe kawałki). Wyławiamy go zanim zbrązowieje.

Następnie, na rozgrzany olej, wrzucamy  pokrojone cukinie. Obsmażamy je na dużym ogniu przez parę minut.

Zmniejszamy ogień, przykrywamy patelnię  przykrywką i dusimy mieszając od czasu do czasu.

Gotowe cukinie solimy, posypujemy pieprzem i drobno posiekaną świeżą pietruszką.

Warzywa , , ,

komentarze 3 dla “Cukinia podsmażana z czosnkiem”

  1. Od kilku lat interesuję się zdrową kuchnią. Zmieniłam o 360% sposób odżywiania począwszy nie łączenia węglowodanów z białkiem do wartości odżywczych. Mówiąc jednym słowem zaczęłam się odżywiać nie jeść. Przepis bardzo prosty, szybki, wartościowy i bardzo smaczny. Idealny do gotowanego halibuta na parze i idealny przepis do osób, które ciepły posiłek tzw. obiad konsumują o godz. 17.00.

    • Popieram ten dietetyczy sposób odżywiania.Cukinię możesz mieszać zarówno z białkami,jak i weglowodanami,ale nie w jednym daniu.Jeżeli jest bio,np.wyprodukowana we własnym ogródku,to mozna spożywać duże ilości ,bo ma bardzo niski wskażnik cukrowy i przy tym nie podwyższa cukru i zmniejsza nadmierny apetyt.

  2. Spróbujcie posypać to wszystko parmezanem.Pewnego razu przygotowywałem omleta z cukinii,przygotowałem ją jak wyżej ,spróbowałem i niestety spożyłem cały ten półsurowiec.

Dodaj komentarz

(required)

(required)